Culinary bad boy wraca do siebie

Anthony „Tony” Bourdain, outsider w świecie kuchni tworzy spektakularny projekt. Bourdain’a nie trzeba specjalnie przedstawiać, znany z takich produkcji telewizyjnych jak: Anthony Bourdain: No Reservation, Parts Unknown, The Layover. Chef kuchni z francuskim pochodzeniem, absolwent The Culinary Institute of America. Specyficzne poczucie humoru, mistrz ciętej riposty, sarkazm i masa seksistowskich tekstów w programach, lubi dobry alkohol i inne używki…
Nowojorczyk tworzy Bourdain Market. 15 000 m2 – nie ma takiej restauracyjno-sprzedażowej gastro przestrzeni w tym mieście. A w niej rzeźnicy, sprzedawcy ryb i owoców morza, piekarze, 100 najemców reprezentujących kuchnie całego świata. Otwarta do późna, z ogromną przestrzenią restauracyjną – „na siedząco”, stylem przypominająca również nocy targ prosto z Azji. Będziemy jeść i pić do późna, dodatkowa rozrywka w postaci karaoke czy projekcji filmów. Inwestycja warta – bagatela – 60 mln $! Swoje podwoje ma otworzyć w ciągu dwóch lat.
You must be logged in to post a comment.